www.gostyn.pl
Masz sprawę do załatwienia w Urzędzie? Zadzwoń i umów się z urzędnikiem

Bezpośrednia obsługa klienta w Urzędzie Miejskim w Gostyniu ruszy od piątku 16 października 2020 roku. W ograniczonym zakresie od wtorku działać będzie Urząd Stanu Cywilnego. Prosimy wszystkich klientów, którzy mają do załatwienia sprawę w gostyńskim magistracie o wcześniejszy telefon i umówienie się na konkretny dzień i godzinę wizyty w urzędzie.
Wcześniejsza rozmowa telefoniczna pozwoli przygotować pracownikom niezbędne dokumenty przed wizytą klienta w urzędzie, a to pozwoli na skrócenie do niezbędnego minimum czasu, który mieszkańcy będą musieli spędzić w magistracie. Pozwoli to także na sprawniejszą obsługę klienta w czasie pandemii.
Od wtorku 13 października ponownie działać będzie gostyński Urząd Stanu Cywilnego. Od tego dnia mieszkańcy gminy Gostyń będą mogli załatwić swoje sprawy w ratuszu, odwołane zostanie zarządzenie Wojewody Wielkopolskiego, który wyznaczył USC w Piaskach jako podmiot zastępczy.
Jeśli nie wiecie Państwo w jakim wydziale wasza sprawa powinna zostać załatwiona. Prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Interesanta tel. 655752110. Przypomnijmy, że Urząd Miejski w Gostyniu pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.
W ratuszu mieszczą się siedziby 5 wydziałów:
Wydział Oświaty i Spraw Społecznych
Wydział Komunikacji Społecznej
Kancelaria i Biuro Rady Miejskiej
W budynku na ul. Wrocławskiej 256 swoje siedziby ma 6 wydziałów:
Wydział Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska
Czytaj również:
Planowane wyłączenia prądu
Webinar informacyjny Mały ZUS Plus
Obiekty OSiR w "żółtej strefie"
Wystawa plenerowa „Kryminalny Gostyń”
Ukazał się 7. numer "Rocznika Gostyńskiego"
Planowane wyłączenia prądu
Co słychać u przyjaciół? Dziś: STEINACH
Obiekty OSiR – nowe obostrzenia
Nowy strażnik miejski
Jest praca na stanowisku naczelnika Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych