Telefony alarmowe
Urząd Miejski w Gostyniu
w dni robocze od 7.30 do 15.30
65 575 21 10
Awaria oświetlenia ulicznego
w dni robocze od 7.30 do 15.30
65 575 21 38
Uszkodzenia drogi lub chodnika
w dni robocze od 7.30 do 15.30
65 575 21 48
Odśnieżanie dróg gminnych
w dni robocze od 7.30 do 15.30
65 575 21 38
Sprawy komunikacji miejskiej i podmiejskiej
w dni robocze od 7.30 do 15.30
65 575 21 37
Straż Miejska w Gostyniu
w dni robocze od 7.30 do 22.00
507 154 706
Gospodarka odpadami
poniedziałek: 8:00-16:30,
wtorek-piątek: 8:00-15:00
65 529 49 34
Pogotowie wodno-kanalizacyjne
całodobowo
994
Gostyń zmienia się <strong>nie do poznania...</strong>

Koronawirus - ZUS zachęca do ograniczenia wizyt w placówkach

13 marca 2020

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zwraca się do swoich klientów z prośbą o ograniczenie wizyt w placówkach ZUS w całym kraju. W przypadku potrzeby kontaktu, można skorzystać z informacji telefonicznej, wysłać maila lub skorzystać z portalu PUE ZUS.

W związku z działaniami profilaktycznymi, które mają zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa w Polsce, Zakład Ubezpieczeń Społecznych zwraca się do swoich klientów z apelem o ograniczenie bezpośrednich wizyt w placówkach Zakładu.

W przypadku potrzeby kontaktu można skorzystać z informacji telefonicznej – numer tel. 22 560 16 00.  Konsultanci są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 18.00. Można skorzystać również z kontaktu mailowego. Adres e-mail do zapytań ogólnych - cot@zus.pl. W placówkach Zakładu pojawiły się także skrzynki, w których można zostawić dokumenty i wnioski, by nie narażać się na bliski kontakt z innymi osobami.

Kontakt możliwy jest również za pośrednictwem usług elektronicznych ZUS poprzez portal Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Więcej informacji na temat kontaktu online pod adresem:
https://www.zus.pl/baza-wiedzy/o-platformie-uslug-elektronicznych-pue-/o-platformie-uslug-elektronicznych-pue-/informacje-dotyczace-pue

Kontakt telefoniczny z ZUS

Dzwoniąc pod numer infolinii ZUS, tel. 22 560 16 00, w dni robocze, w godz. od 7.00 do 18.00,  po wybraniu „0” (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy w zależności od sprawy, którą chcemy wyjaśnić: 

1 - Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,

2 - Renty i emerytury,

3 – Zasiłki,

4 - Informacje dla ubezpieczonych,

5 - Informacje dla płatników,

7 - Ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności

9 - Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji


Ponadto Zakład Ubezpieczeń Informuje, że w dniach 16 i 23 marca sale obsługi klienta w ZUS będą czynne w godzinach od 8.00 do 15.00.