www.gostyn.pl
Zmiany w konkursie „Granty PPGR”
Grantodawca poszerzył wymagania dotyczące konkursu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, w związku z czym przekazane dokumenty dotyczące konkursu podlegają weryfikacji zgodnie z § 4 ust. 14 Regulaminu konkursu.
Złożone oświadczenia uznaje się za prawidłowo potwierdzone przez wnioskujących w przypadku udokumentowania ich następującymi dokumentami: zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych.
Informacje takie jak zeznania osób fizycznych nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
W związku z powyższym należy uzupełnić oświadczenia o ww. dokumenty i złożyć je w następujący sposób:
- w przypadku ucznia szkoły podstawowej gminy Gostyń – do dyrektora tej szkoły;
- w przypadku ucznia szkoły ponadpodstawowej Powiatu Gostyńskiego – do dyrektora tej szkoły;
- w przypadku ucznia innej szkoły niż w pkt 1 i 2 – do Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 9.
Niezłożenie właściwych dokumentów, w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 6 grudnia 2021 roku do godz. 15.00 skutkuje odrzuceniem wniosku.
Czytaj również:
Planowane wyłączenia prądu
XXVI Koncert Noworoczny
9. Grand OFF – Najlepsze Niezależne Krótkie Filmy Świata
Krwiobus przy krytej pływalni
Koci bal dla najmłodszych
IV Otwarte Mistrzostwa w narciarstwie zjazdowym i snowboardzie
„Bitwa o trzy wieże”
ZWiK apeluje
Mieszkanka gminy Gostyń ukarana za podrzucanie śmieci
„Jestem z Gostynia” w Teleexpresie Extra i Teleskopie