Facebook
Youtube Fundusze Europejskie

www.gostyn.pl

26 listopada 2021

Zmiany w konkursie „Granty PPGR”

Grantodawca poszerzył wymagania dotyczące konkursu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, w związku z czym przekazane dokumenty dotyczące konkursu podlegają weryfikacji zgodnie z § 4 ust. 14 Regulaminu konkursu.

Złożone oświadczenia uznaje się za prawidłowo potwierdzone przez wnioskujących w przypadku udokumentowania ich następującymi dokumentami: zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych.

Informacje takie jak zeznania osób fizycznych nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.

W związku z powyższym należy uzupełnić oświadczenia o ww. dokumenty i złożyć je w następujący sposób:

  1. w przypadku ucznia szkoły podstawowej gminy Gostyń – do dyrektora tej szkoły;
  2. w przypadku ucznia szkoły ponadpodstawowej Powiatu Gostyńskiego – do dyrektora tej szkoły;
  3. w przypadku ucznia innej szkoły niż w pkt 1 i 2 – do Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 9.

Niezłożenie właściwych dokumentów, w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 6 grudnia 2021 roku do godz. 15.00 skutkuje odrzuceniem wniosku.

https://gostyn.pl/Zmiany_w_konkursie_Granty_PPGR.html

Strona internetowa gminy Gostyń.
Gmina Gostyń, Rynek 2, 63-800 Gostyń
Kontakt z redakcją: redakcja@gostyn.pl